Confused ..

Hejhej! Sista dagen på praktiken nu då, vilket också betyder att det vi gör idag ingår i det praktiska provet . Hoppas att allt går bra :) Det kommer vara nervöst när vi ska gå runt och kolla på de avdelningarna vi har och få bedömning .

Idag så kommer Linn hem till mig för hon ska sova hos mig . Hennes kille+hans hompis kanske kommer över ett tag också, vet inte riktigt vad vi ska göra men det märks ju :) annars i helgen får jag väl se vad som händer, Nicke åkter med båten vid halv 2 idag så .. Imorn ska jag iaf se melodifestivalen när Gonzalo grabben är med, det blir kul :D

Ne nu ska jag sätta mig och prata med mina kära vänner :) PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0