En trevlig dag!

Nu har jag varit hemma hos Nicke en stund och värmt upp mig lite :) Jag som trodde att jag bara skulle sitta och glo idag igen men så blev det inte! David ringde mig och frågade om jag inte hade lust att gå en prommenad med honom och visst hade jag det! Så jag gick från Nicke(skarphagen) och mötte David vid brandstationen sen gick vi runt strömmen och pratade, gock till stan och käkade han bjöd mig på mat, väldigt snällt! Sen gick jag från stan tillbaka till Nicke så nu sitter jag här själv för han är och åker skidor . Vet inte riktigt när han kommer men det märks ju :)
När jag var på stan så mötte jag ju Lian också! Jag fick klänningen som jag vann, länge sen man träffade henne! Senast var väl på haga för länge sen . Annars har vi bara hälsar på stan så det var kul :) !  Jjag provade klänningen direkt  när jag kom innanför dörren och GUD SÅ  FIN DEN ÄR!! Den passade perfekt verkligen!  TACK SNÄLLA LIAN !!

Jag har haft en riktigt trevlig dag, hoppas att ni också har haft det!
Nu tänkte jag se en film och ta det lugnt tills Nicke kommer hem :) Puss på er!

 

Vad tycker ni? Passade den ? :)

Kommentarer
Postat av: davve eriksson

guu va fin klänningen blev på dej.

kul för dig!!



tack för idag. du är en underbar vän..

tänker aldrig släppa dig.

2009-02-19 @ 19:35:07
Postat av: LIAN

Gud va fin den var på dig :D Kunde inte valt en bättre vinnare!! Vi får ta en fika någon dag tycker jag allt, som du skrev blir det ju bara att vi hälsar på stan = ) Puss!

2009-02-20 @ 16:42:34
URL: http://natalyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0