Fredagen den 13;e

HejHej står här på pratkiten och har frukostrast så jag tänkte att jag skulle blogga lite eftersom jag inte gjorde det igår, :)

Igår så var jag tillbaka på praktiken, det var faktiskt kul :) kom in i rutinerna rätt fort så det gick bra att jobba oså, sen hade jag ju Lollo som varit här hela veckan så hon kan ju allt utantill och har lärt mig massor, :)
efter praktiken så åktejag och mamma hem till min boro och hans tjej och vi blev bjudna på tacos, jätte gott! Sen pratade vi och jag lekte med hans katter massor, dom är så sööta :) Dock så blev jag arg på mamma och skrek på henne meeeen det orkar jag inte ta här ..
Nicke ringdemig igår och berättade en "jätte rolig" sak .. Jo att han kommer inte komma hem förns 2-3 i natt!! Han skulle ha varit hemma nu! NU!!!!! :( Usch jag blev jätte ledsen för jag kommer inte få träffa honom förns imorn när jag vaknat och jag kommer hem till honom. Det suger .. Men han sa att han är ledig på måndag så då får jag träffa honom iaf för jag har ju sportlov! SAKNAR MIN ÄLSKADE!!!

På tal om annat så är det fredagen den 13;e idag! Någon som tror på att man har otur JUST den här dagen?
Jag har ju redan fått min .. Men idag ska vi vara glada och HURRA för Linn som fyller 17 år idag :D !! GRATTIS !!

så vad ska man göra idag? Jag ska sova hemma på en fredag vilket känns jätte konstigt eftersom jag alltid är hos Nicke på helgerna .. Så jag ska väl kolla på tv i min ensamhet för mamma åker ju som vanligt upp till Stockholm ..
Jaja, nu ska jag nog börja jobba igen! Hörs antagligen senare PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: Linn

Tack gumman!! <3<3

2009-02-13 @ 12:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0