Godis piggar alltid upp kvällen!

Hejhej nu har jag varit och ätit hos Nickes föräldrar, det var jätte gott! Vi stannade där till 8 ungefär sen åkte Nicke och jag hem till honom för han skulle fixa film 8 spel till mig så jag har ngt att göra ikväll/natt eftersom vi inte ska sova tillsammans ;D Det fick bli 3 tecknade filmer, jag älskar tecknat säg vad ni vill :D och sen ett spel som heter Age of pirates . Det kanske inte låter så kul men det verkade kul, man ska utföra olika uppdrag osv :)

Vi åkte också till sånt&gott så jag kunde köpa godis och ha ikväll, mumma :)
Ne nu ska jag se om jag kan få igång spelet, annars blir det att se film . '
Hoppas ni får en trevlig kväll! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0