Gordon Ramsey

Som jag trodde.. Inte ett ljud från David och klockan är halv 6 jaja ..
Vad har jag gjort sen jag skrev sist då? Jag har lagat mat med mamma! Lärt mig att göra korv stråganoff som jag aldrig lagat innan och det belv ritigt gott! Men mitt minne är ju sämst så jag kommer säkert inte att komma ihåg det när jag ska laga det nästa gång, haha .
Vad har jag gjort mer? Kollat på Mamma Mia som vanligt ;D Sen har jag pratat 2 gånger med min älskling :)
Har inte så mycket att skriva eftersom jag inte gjort ngt alls idag typ . Bara slappat, men det är skönt det också!!
Nu ska jag se finalen av Hell's Kitchen! ÄLSKAR Gordon Ramsey, han är så skön! Säger precis vad han tycker, klockren!
Hoppas att ni har haft en roligare dag än vad jag har haft! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0