Hej!

Hejsan!
Ledsen att jag inte har bloggat, men jag har itne orkat faktiskt .. Har inte suttit så myclet vid datorn över huvud taget :)
Ville ju skriva om festen men har som sagt inte orkat, så ni får gå in på min bilddagbok och kolla bilderna om ni känner för det :) Men du måste vara inloggad gör att komma in på den ! elinsagmar.bilddagboken.se

Nu är jag i skolan och har projekt och företaande, jag är klar med uppgiften vi skulle göra så jag vet inte vad jag ska göra nu så jag sitter här :P Dock har jag fått reda på alla uppgifter som jag inte har lämnat in i den här kursen så jag har massvis att göra .. Orka det :O jaaj får väl se till att fixa det .

Igår var det Nickes och mig dag, 9 månader tillsammans! Jag älskar honom mest av allt och imorn kommer min älskade hem från Norge :) Saknar honom massvis!

Jag har rätt mycket i min skalle nu, kanske kommer ett inlägg om mina tankar snart oså, om jag orkar sriva . Men nu kanske jag ska göra ngt som har med lektionen att göra ;D Haha Puss på er!


Miss you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0