Hemma idag igen

go'morgon får jag väl säga eftersom jag gick upp för inte alls så länge sen . Jag hade planerat att jag skulle gå till praktiken idag, men så blev det inte .. Jag har sovit jätte dåligt inatt verkligen .. Hostat,snorat&nyst osv.. Har varti tvungen att gå upp 2 gånger oså .. Så jag bestämde mig för att jag skulle stanna hemma idag också men imorn så ska jag minsann gå dit .
Lina kom inte hit igår, som jag nästan förstod .. Så jag vet intenär vi ses, men idag har hon&Jerry varit tillsammans i ett år så grattis . Idag ska jag nog ta det så lugnt som möjligt, kolla på film och äta gott, :) Känner att jag har ont i huvudet också, så får se om den går över eller om jag måste ta en värktablett.
Ne nu ska jga lägga mig i soffan och se på en film eller 5 . Haha Puss på er


Jag saknar dig jätte mycket älskling!
Kan du inte bara ta ett flyg från Norge och komma hem! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0