Huvudvärk!

Uff, jag är så trött så trött! Hade storstädning hos fågel idag på praktiken jätte jobbigt var det, men det gick rätt fort ändå . Sen har det varit rätt lugnt idag ändå, fasst det är oftast alltid stressigt för allt vi måste hinna med innan lunch oså .

Efter praktiken så hämtade mamma mig och vi åkte till media marktför jag skulle köpa hsm 3 (high school musical3) som släpptes på dvd idag :) Jag vet jag är lite nörd, men jag har 1;an och 2;an i orginal dvd så tycker jag det är kul och ha 3;an också :) Sen efter det så åkte vi till Maxi och handlade, mamma fixade pengar på min telefon också värsta snällt :) !! Sen åkte vi hem och jag har bara slappat framför teven och bara känner hur huvudet dunkar, men det börjar faktiskt bli bättre nu :)

Jag fick veta att Nicke kommer hem idag :) Men inte förns sent så jag får träffa honom imorn :) Sen på fredag åker han ju på kryssning och kommer inte hem förns på söndag .. Men hoppas att han får det roligt :) !! Jag ska sova hemma en hel helg första gången på nästan 10 månader, ;O Jag som jämt sov ensam hemma förut . Jaja, det kommer nog kännas lite ensamt men det går nog :)

Imorn ska jag också gå på stan med Linn antagligen! Hörs då, :) PUSSPUSS




All you have to do is turn around, close your eyes, look inside . I'm right here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0