Ja, nu är jag sjuk ..

HejHej! Det här har nog varit min slappaste söndag på länge, men det har varit så sjukt skönt! Både Nicke och jag är sjuka och har legat i soffan hela dagen och bara pysslat om varandra . Måste verkligen vila upp mig om jag ska klara av att gå till praktiken varje dag nu i veckan, sen om jag skulle fortsätta vara sjuk så har jg ju sportlovet att vila upp mig på .

Nicke och jag gick upp vid halv 8 - 8 ungefär för då var vi inte trötta längre . Jag hade somnat i soffan och la mig i sängen vid 7 så började vi prata o sen gick vi upp . och som sagt så har vi kollat på tv/film hela dagen och bara tagit hand om varandra, :)
juste, jag fick reda på att jag vann klänningen som jag var med och tävlade om!! Jag blev jätte glad :D TACK SÅ JÄTTE MYCKET LIAN!!

Ne nu ska jag se på tv igen och dricka lite nyponsoppa, :) hoppas att alla haft en trevlig söndag, :) PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0