"Lite" tidig i skolan ..

hejhej!
Nu sitter jag i djurhuset och väntar på min kära vänner som ska ha praktik här med mig, dock så börjar vi inte förns 10 .. Men jag är här så tidigt för att jag får så sjukt ont i halsen och i luftröret när jag gå ute så Nicke skjusade mig hit så jag slapp gå . Jag måste visserligen gå resten av veckan .. Men får se hur mycket jag orkar med, men jag ska försöka så mycket jag kan, :) Nu när jag pratar så hör man knappt vad jag säger för mina stämband är inte i så bra skitkt om man säger så ;P Haha .
Jaja vet inte vad jag ska skriva riktigt, Nicke åker till Norge idag IGEN =/ Kommer sakna han!  Kanske ska dra och väcka Josse? (; fast  just nu vill jag bara sova ;D Haha . Puss på er . hörs nog senare (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0