Lyckad kväll!

Yo! Haha go'morgon får man väl säga, jag vaknade vid halv 12 men jag skulle kunna sova i 10 timmar till kan jag ju säga . Men att jag ska försöka vara vaken så att jag kan sova ordentligt i natt, men just nu känns det som att jag skulle kunna sova och sen vakna imorn, haha!

Men igår hade vi det riktigt roligt! först så var Linn och jag här, vi fixade oss och drack lite . Sen kom hennes pojkvän och hans kompis hit, vi snackade och hade det dö trevligt! egentligen skulle ju Linn och jag dragit på fest i eneby, men vi ångrade oss och följde med Erik och Stefan hem till Stefan och jag ä glad att vi gjorde det för fan så kul vi hade det! Jag fick också träffa lille Arjon som gick i 4;an när jag gick på haga och GUD så stor han har blivit kunde inte alls tro att det var lille Arjon och jag trodde verkligen inte jag skulle sitta och dricka med hans bror, haha .
Stefan spelade gitarr och svin duktig var han sen snackade vi och hade allmänt kul . Jag blev svintrött och gick o la mig i Stefans säng och alla sa att jag va tråkig men vipps så somnade jag, haha . Vaknade vid halv 4 av att Erik väckte mig och då gick Linn jag och Erik hem till mig, vi var väl hemma här vid 5 så somnade jag så fort jag la mig i sängen ! Gud så skönt det var att sova :D !!

Erik och Linn gick för inte så länge sen, och jag ska typ bara lata mig idag men ändå vill jag träffa någon för tiden kommer gå så jävla sakta annars .. Och jag asknar Nicke så mycket så jag skulle kunna lägga mig och gråta . Usch jag vll att han ska komma hem! Men jag får vänta till imorn då får jag tärffa honom iaf .

Nu ska jag, jag vet inte x) Men jag ska sluta skriva nu för jag vet inte vad jag kan skriva mera men vi hörs säkert under dagen :) PUSSPUSS

Bilder från igår;













Kommentarer
Postat av: Tess

Jag vill också festa :O!

2009-02-28 @ 13:51:15
URL: http://metrobloggen.se/Tesswedin
Postat av: Anonym

HAHA HETA BILDER

2009-02-28 @ 14:23:08
Postat av: Anonym

/ linn

2009-02-28 @ 14:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0