Nördar det är vi allihoppa!

Hejsan!
Jag orkade inte blogga igår så jag sket i det helt enkelt ;D
Jag träffade ju Jessica en stund, vi gick till Grizzly och kollade och jag köpte grejer till Shela&Spinelli . Trevligt var det :) Sen kom Nicke och hämtade mig och vi åkte o firade has systers pojkvän, vi var där från 2-7 ungefär ^^ Sen fixade vi lite käk, kollade på meldifestivalen och tog det lugnt :)

Idag så har Nicke och jag nördat framör varsinn dator hela dagen!
Vi vaknade vid halv 7 och trodde att världen gick under med det var bara snöplogen och det var ju tur! Vi gick upp vid halv 8 tror jag, men jag somnade i soffan och sov till o från :) Sen har vi bara nördat, nördat och nördat :D Nicke har spelat  Evil Genious och jag har spelat Zoo Tycoon 2! Det har varit kul :D snart så ska vi käka lite sen vet jag inte, blir väl att se film . Jag måste diska också :)

Hoppas ni haft en bra dag! PUSS
Uff imorn är det praktik som gäller ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0