sportlov!

HejHej!
Nu är jag hemma från praktiken!
Jag och Lollo jobbar jätte bra tillsammans och blr klara snabbt och det är bra :)
Men nu är det SPORTLOV så hoppas att vi inte glömmer alla rutiner och kommer igång direkt när vi ska tillbaka dit
men sjukt skönt med lov alltså! Ska ta det så lugnt jag bara kan :) Oh jag fick sms av Nicke förut och han skrev att han kommer vara i Sverige vid 7 ikväll och kommer vara hemma vid 1 i natt =/ Uff kommer sittahär helt sjääälv! Sova själv också =/ men jag är jätte sugen på att sola! Jag vill inte sola själv bara, messadeLina så får se om hon svarar annars så får jagväl gå ner själv, det tar ju ingen tid ;D Jaja nu ska jag se på tv! PUSSPUSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0