Täppt inäsan nu också!

HejHej!
Har suttit framför tv;n hela dagen . Det har varit skönt faktiskt, :) Fast jag börjar få ont i huvudet nu vilket inte är så bra..Men jag får väl ta en panodil om det inte går över :)

Jag har faktiskt fått i mig lite mat också, makaroner och köttfärssås blev det och nu sitter jag och äteren apelsin för att få i mig massor med c-vitamin så jag slipper det här någon gång!! är täppt i näsan nu också och mina ögon börjar rinna.. får se hur det blir med praktiken imorn, om jag ska dit eller inte .. När mamma hade ringt så förstod de att jag var sjuk och hälsade att jag skulle krya på mig, mycket snällt, :)

Just nu har jag allmänt tråkigt och väntar på att Lina ska komma ner, om hon kommer för det harhänt lite, men jag hoppas, :) Hoppas att alla haft en fin tisdag och får en fortsatt trevlig kväll, :) PUSS


Kommentarer
Postat av: Piip

Stackars :( Krya på dig... Kram

2009-02-11 @ 08:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0