Tatuering?

Jag har så tråkigt så jag sitter och kollarpå tatueringar .
Jag vill verkligen göra en! Jag vill ha mitt namn snett över ovansidan på foten .
Min halvsyster har en sån och den är jätte fin! Dock sa hon att det gjorde jätte
ont eftersom det är mycket ben där, men jag ska allt plåga mig igenom det :)
Men jag ska låta min piercing i naveln läka ordentligt så det blir nog inte förns
efter sommaren :) Men jag kan ändå inte låta bli att kolla jag är så sugen på det!
Hela min familj har ju tatueringar, eller inte alla men många ;D
Pappa har 6 st tror jag
Bror har 4 st
Cristians flickvän har 1 vad jag vet
Pappas fru har 5 tror jag
Och min halvsyster har 3 tror jag

Inte så konstigt att man blir suktad när alla andra har :O Haha och ju mer jag tänker på
det ju mer vill jag ha en! Men som sagt det får vänta till efter sommaren, jag har ju hela livet framför
mig så det är ju ingen brådska direkt :) ''Jätte'' intressant inlägg, men som sagt jag har tråkigt! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0