Träffat Lina.

HejHej!
Sitter och kollar på 2 ½ men, klockrena grabbar ^^
Förut när jag skrev att jag skulle se på film så fick jag sms av Lina och hon ville ses så jag kollade typ 30 min på filmen sen kom hon hit, :) Jag fick 3 jätte fina presenter av henne! 2 Piercingar till läpppen och en till naveln :D Kommerlägga upp blid på dom snart ^^ Vi kollade på tv och pratade, mycket trevlig :)
Efter att Lina hade gått hem så kollade jag klart på Eragon, älskar filmen <3 Sen har jag ätit med mamma och kollatpå tv . Jag undrar när jag ska bli frisk alltså .. Jag blir bara värre och värre hela tiden .. Nyser som en tok och kan knappt andas genom näsan utan nässpray.. Så jag vet inte hur det kommer bli på praktiken imorn men det märks väl ..

Annars idag så har jag kollat på klockan stup i ett för att jag vill ringa Nicke. Jag saknar honom så!! Vill inte att han ska vara i Norge längre =/ och jag kommer inte få träffa honom förns på fredag heller, suck .. Men jag får prata med honom en liten stund sen iaf ..Uff snart måste jag nysa, kittlar i näsan .. Jaja ska sluta nu, jag ska lägga mig i soffan och tycka synd om mig själv igen ;) Juste, märkte att min Ipod vägrar att starta.. Inte ens om jag ska ladda den, ingenting händerså måste lämna in den :( Puss på er!


* Stav med svart spets


* Stav med blå tärning


* Navelpiercing med fjärilhängsmycke

Tack så mycket Lina :) !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0