Trött, trött och åter trött!!

Hej, anledningen till att jag inte bloggade igår var för att jag somnade vid 9 med kläderna på . Haha vaknade i natt och märkte det orkade inte ens ta av mig kläderna så jag har sovit med kläder hela natten .

Men igår så var det ju praktik igen . Jag och Lollo kom ihåg i stort sätt alla rutiner sådet gick bra förutom att jag fick så sjukt ont i ryggen när vi städade hos fåglarna så det svartnade för ögonen flera gånger .. Usch hadejätte ont men det blev bättren är vi städade hos hamstrarna då jag kunde sitta ner. Sen var jag liteklantig av mig hah.. Vi Lollo hade precis städat en bur och ställde upp den på hyllan så jag tömde hennes petbox där hennes hamstrar varitoch fortsatte med nästa bur . Sen hör jag hur Lollo skriker '' DET ÄR EN HAMSTER HÄR I ! '' (där vi slängde allt gammalt spån osv .) Då hade inte Lollo lagt tillbaka de 2 hamstrarna i buren som hon ställde upp vilket jag tog förgivet att hon hade gjort, men som tur var fick vi tag i hamstrarna oskadda och vi kunde skratta åt det efteråt! Det var lite komiskt..

Efter praktiken gick jag hem och vid 6 så kom Linn hem till mig! Vi satt och pratade och hade det mycket trevligt!
Sen när Linn åkte hem la jag mig i sängen och kollade på tv och tänkte blogga efter ''familjen annorlunda'' Men jag somnade och vaknade näe min älskade ringde. Sen som sagt så somnade jag igen med allakläder på, haha klockren!

Idag på praktiken har jag varit jätte trött! Jag vaknade halv 8 och fick skynda mig men jag kom 10 min försent men men jag och Lollo körde igång med rutinerna direkt!
Nu är jag hemma och sjukt trött igen! Detskulle inte förvåna mig om jag somnar med kläder idag igen haha . Men jag ska försöka att hålla mig vaken tills Nicke ringer. Nu ska jag käka lite :) Puss på er


Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0