VARNAR KÄNSLIGA LÄSARE!

HejHej!
Hade tänkt att berätta om min spännade dag igår, :) !! Jag skulle ha bloggat igår men jag hade inte humöret uppe riktigt, sen så kom Nicke hem och då ville jag vara med honom :) Men igår på djursjukvården så fick vi disikera grisar !! Det var hemskt men mucket lärorikt :) OBS !!!!!!! GRISARNA VAR SJUKA OCH DÄRFÖR DOG DEM OCH ISTÄLLET FÖR ATT BARA BRÄNNA DOM ELLER LIKNANDE GICK DE TILL VÅRAN UTBILDNING OCH INGET ANNAT !!

Tess och jag fick självklart den största grisen! Till en början luktade det bara gris, så som det gör när man går in i en lagård men när Tess och jag började sjära i grisen stank det något fruktansvärt .. Och vi märkte att det var vätska i hela buken på grisen för den hade fel på tarmarna och DÄRFÖR DOG DEN . Men det stank som fasen!! Mer än vad alla andras och det var en plåga! Men när vi fått bort hela tarmsystemet o magen så försvann lukten så då var det ingen fara :) !! Vi höll på från 12.30 - 14.30 ungefär . Somsagt så var det mycket lärorikt men inte så trevligt direkt .. Men men det ingår ju i undervisningen :)

Idag så har skolan varit rätt seg, idrott&hälsa B hela förmiddagen och vi jobbade bara med benen så jag lär ha världens träningsvärk imorn, men men .. Just nu är jag hos Nicke och dricker varma koppen :D Jätte gott !
Tittar på Joey också, haha han är skön :D Tänkte lägga upp bilder från disikeringen igår och jag VARNAR ER SOM ÄR KÄNSLIGA! OCH ÅTER IGEN GRISARNA VAR SJUKA OCH DÄRFÖR DOG DEM OCH ISTÄLLET FÖR ATT BARA BRÄNNA DOM ELLER LIKNANDE GICK DE TILL VÅRAN UTBILDNING OCH INGET ANNAT !!





För er som tittar så ser man väldigt väl hur svullen tjocktarmen är^



FORTFARANDE SÅ VAR GRISARNA SJUKA! SÅ JAG VILL INTE HÖRA ATT VI ÄR NÅGRA DJURPLÅGARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0