-

sällan jag är jätte pigg när man egentligen borde sova :P Men det är ju tur att man är ledig en dag till iaf . Nicke har redan lagt sig och jaglär väl nte sova förns vid 4 snåret .. Lina skrev nyss att hon sovit till halv 6!! Och jag som tyckte att jag sov länge!  Haha :D Men iaf så har jag bett Nicke att han ska dra mig ur sängen vid 10 imorn för att jag ska lägga mig tidigt och vara pigg till skolan . Men jag har en svag känsla av att jag lär vara pigg imorn natt igen x) Meen det är sånt som märks .

Jag ska väl som vanligt se på vänner :)Är ju inne på 6;e säsongen nu! Älskar de programmen alltså, :D Favoriterna är ju självklart Joey, Chandler&Phoebe :D Men först ska jag nog greja till en bild i photoshop hade jag tänkt, men kom nu på att Nicke skulle fixa så det funka men nu sover han .. jaja får ta det imorn då . Jag som var så sugen på deeeet! jaja . då blir det vänner för mig! PUSSHEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0