18 år på makten!

HejHej!!
Har inte bloggat sen i fredags jag vet .. Men i lördags så fyllde jag ju år och igr så orkade jag inte, så jag tänkte berätta lite vad jag har haft för mig :)

Lördag;
Jag vaknade vid 8 och väntade på att mamma&Thomas skulle väcka mig med paket och frukost på sängen men ingen kom .. Nicke vaknade så vi låg och pratade ett tag, jätte länge tyckte jag . Sen hörde jag hur dom vaknade och så hör jag mamma efter ett tag '' ELIN ÄR DU VAKEN ?? '' så fick jag gå upp och öppna paket istället, hah x)
Efter jag öppnat paket så gjorde jag mig iordning för vid 1 skulle jag åka till pappa och bli firad av honom så Nicke åkte hem och duchade sen plockade han upp mig och vi åkte till pappa . Vi satt där och fikade oså :)
Sen vid 4 så kom min släkt hem till mamma, vi käkade smörgåstårta och fikade oså :)
Vid 7 tror jag det var så åkte Nicke och jag o plockade upp Alex&Tobbe för det blev ingen fest, den blir antagligen nu i helgen istället, :) Men Alex&Tobbe skulle med oss hem till Nicke iaf :)
Vi drack och hade det mycket trevilgt! Vi bestämde också att om jag får sommarjobb nu i sommar så blir det att vi 4 åker till grekland 1 vecka! Jag längtar :D Och snacka om att jag ska söka sommarjobb som en galning!! Även fast jag är så sjukt flygrädd så vill jag verkligen åka . Bara tanken att åka med 2 underbara kompisar och min underbara pojkvän är ju som en saga :D längtar till det iaf och hoppas verkligen det blir av!

Söndag;
Ja, jag låg och halvsov i soffan nästan hela dagen . Och när Nicke o jag åkte hem till mamma för att hjälpa henne med bilenså blev jag bara tjurig på allt för jag var så sjukt hungrig .. men vi fick smörgåstårta som blev över och då blev jag glad igen :) Ja.. Vi gjorde inte så mycket mer, åkte hem till Nicke och tog det lugnt sen sov vi, :)

Måndag;
Ledig idag, jätte skönt! Kände verkligen att jag behövde det .
Idag så har jag sagt hejdå till Nicke som den här veckan är i Jönköping . vid halv 1 åkte jag och Linn till stan och kollade runt . Vi gick fan i alla affärer kändes det som x) Jag blev jätte sugen på att köpa ett par skor, men självklart hade de inte kvar de stövlarna jag ville ha så det sket sig .. Men jag köpte ett par trosor (bh;n fanns inte i min storlek) Sen köpte jag ett par byxor också, mycket nöjd är jag :) Men jag blev jätte avis på Linns pumps som hon köpte, JÄTTE FINA !! Hon kommer vara så fin på lördag :D
jag kom hem vid halv 5 ungefär och sen dess har jag skrivit det här och ätit emellan :) Nu ska jag .. Jag vet inte, men sluta skriva iaf :D Kanske fundera på en ny design? Hoppas att alla haft en trevlig helg :) PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0