22;a Januari

Go'morgon på er!
Jag ska snart ge mig av till skolan med en sjukt hungrig mage .. Det blir nog att ta med sig frukost idag för jag hinner inte äta hemma, vet inte ens om jag hinner göra iordning frukost. men det är sånt som märks när jag skrivit klart ;D
För en gångs skull är jag klar i tid tills jag ska gå, det händer inte allt för ofta kan jag säga ;) Börjar dagen med Svenska och sen är det prov . Mamma förhörde mig igår och jag kan i stort sätt det vi ska kunna, men Mariettes prov brukar vara så konstiga så lär väl inte fatta något ändå :P

I natt så kommermin älskade Nicke hem,så jag får träffa honom imorgon efter skolan! Saknar honom massvis!!
Nae nu måste jag öka farten om jag ska hinna fixa frukost. Ha en bra dag! PUSSS


Så ser man ut idag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0