2;a Januari!

Hejsan!
Just nu sitter jag hos min kära vän Lina, :) Har varit hos henne hela dagen! Jag kom hit vid 1 ungefär och då så skulle vi göra avfärgning i hennes hår så att hon ska kunna få det ljusre sen :) Så vi satte igång och tiden gick och hennes hår blev ljusare och ljusare . Under tiden så sjöng vi singstar, abba&high school musical :) Sen när hon skulle skölka ur avfärgningen så märkte vi en sak .. Jo att hennes hår hade blilit orange .. Och hon får inte färga håret igen förns om 14 dagar så ni kan ju tänka er hur glad Lina är, ;D

Haha . Vad jag mer kan säga är att jag har vänt på dygnet .. Som jag brukar göra när det är lov .. Igår sov jag till halv 2 x) Men då var jag vaken till 5 också  . Nödvändigt .. nae . Men senare så ska jag hem till Nicke igen och sova hos honom, och han som börjar jobba på måndag .. Usch, det kommer ta en stund innan jag vänjer mig vid att han kommer vara borta i veckorna igen =/ men men, det är ju bara kämpa på!

Nu vill Lina att jag hjälper henne med att platta hennes hår ;D Ha det gött! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0