Glad Elin :) !

Hejsan, sitter vid tv;n och tittar på top modell med mamma :) Jag tycker att det börjar bli lite tjatigt men det är ju roligt att kolla på det :)

Idag så har skolan varit rätt så segt, slutade inte förns 15.50.. Men sista lektionen så satt Emma&Jag och skrattade hela tiden! Haha kul hade vi :D Sen efter skolan så gick Jag, Emma&Lollo till elevhemmet vid skolan där Emma bor, så bakade vi kladdkaka och hade det jätte kul :D
När vi stod och bakade kladdkaka så ringde Nicke och sa att han vari stan! Han kom hem redan idag! Jag blev jäätte glad, :) !! Han kom förbi hos oss ett tag också, sen så skjutsade han mig hem :) Är verkligen jätte glad :) :)
Dock kommer det kännas konstigt att inte sova hos honom i natt när han är hemma, men han skulle till Janne oså och visste inte hur dent det skulle bli så jag sover hemma, även fast jag vill sova med honom men såär det ibland och det är bara acceptera, :)

Nu ska jag vidare till min bilddagbok :)
Hoppas att ni haft en bra dag :) !! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0