Glad och pirr i magen

Hejsan, jag hann inte blogga igår när Linn hade åkt hem så jag tänkte göra det nu :)
Vi satt och fixade hennes blogg i ca 2 - 3 timmar och den blev faktiskt jätte fin :) linnchristinapettersson.blogg.se heter hon om ni vill kolla :) Sen vid 9 kom Nicke och hämtade mig och vi kollade lite på tv hos honom . Han somnade i mitt knä, hih så sööt min älskling :) Sen så sov vi ^^

Skolan idag har varit jätte seg .. Just nu har jag mikrobiologi och jag slutar inte förns 15.50 men jag hoppas på att vi får sluta tidigare för jag vill att det ska bli fredag!! För imorn då ska jag pierca mig i läppen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sjukt glad är jaaaaag! Ih :D:D efter skolan direkt och jag behöver bara betala piercingen :D MIH ! Längtar som fasen ! Men jag är nervös också :O Nicke vill ju inte att jag ska egentligen så tänk om han tycker det blir jäätte fult =/ Sånt som märks . Och jag trodde aldrig jag skulle få för mamma, men jag fyller ju 18 nästa vecka så jag fick :D IIIIH !

Annars idag så ska jag plugga småföretagande A och vid halv 7 kanske så ska jag träffa Linaaa :D vi ska hyra film och ha det myys . Men nu börjar lektionen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0