Hemma från skolan .

HejHej!
Idag så har jag varit hemma från skolan för jag vaknade med huvudvärken jag hade innan jag somnade igår .. Trots att jag tog en värktablett igår så vaknade jag med huvudvärk .. så jag ringde och sjukanmälde mig, sov till halv 1 men vaknade med huvudvärk igen .. Har ont i huvudet nu också, så jag antar att jag håller på att bli sjuk, precis som mamma.. Jätte kul när man fyller år om 3 dagar .. YEY! Sitter med ett glas c-vitamin och hoppas på att jag inteblir sjuk för idag ska mamma ringa och kolla när och vilka som kommer på lördag och firar mig, så jag vet när jag ska bjuda hem mina vänner . Dock vet jag fortfarande inte om vi kan vara här hemma eller om vi måste trängas i Nickes lilla etta . Men detär sånt som märks, jag har räknat på att vi blir 9 - 10 st, så det blir rätt trångt om vi ska vara hos Nicke, så jag hoppaspå att mamma bestämmer sig för att hon och Thomas kan göra något annat under tiden när vi är här :)

Längtar jätte mycket till min födelsedag för jag har ingen aning om vad jag kommer få . Jag har knappt sagt vad jag önskarmigså det blirlite spännande :D Jag sa bli firad av pappa och Lotta samma dag också som jag inte har blivit på hur länge som helst, så det kommer kännas bra att bli firad av både mamma och pappa påmin födelsedag :)

Nahepp, om man skulle ta och plugga mer nu då .. Har pluggat sen jag vaknade och kan rätt mycket nu, men inte tillräckligt så måste fortsätta med det . Bloggar nog senare om jag har mågon vättigt attsäga ;D PUSSPUSS



Jag saknar dig älskling, kom hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0