Jag som fyller år imorn :D

HejHej!
Skolan idag har varit rolig :D först så hade jag itrott och hälsa B från 08.20 - 11.40 . Jag höll på att somna när Håkan hade pratat i över en timma, men då märkte han att både Josse och jag retade varann och gjorde annat så då slutade han prata och så hade vi idrått istället ;D Haha skönaste :D
Dock var det jätte äcklig mat i skolan .. Blodpudding och rösti, usch sa jag till det! Men jag har ju en helt underbar pojkvän som kommer med McDonalds till mig! Bäst är han <3 så jag fick mig en riktigt god lunch :) !! Sen var det dags att gå till djurhuset och bada hundar! vi badade; Toy, Tito, Zeus, Remus& sist, men STÖRST Grym :D vi hade jätte kul och blötte ner varandra som satan! Emma och jag hade krig, haha :D ! Det tog ungefär 3 timmar att bada&föna hundarna, så vi hade fullt upp, :)
Efter skolan så gick jag till Lina och lämnade Tito, nybadad och fin :) Sen gick jag till Nicke och slängde mig i sängen! Jag somnade nästan, men Nicke kom hem och då fick jag inte sova för honom ;D vi låg och pratade i hans säng rätt så länge, MYYS ! Sen så gjorde vi inte så mycket, Nicke spelade en stund och jag halvsov ;D Sen åkte vi hem till mamma och åt o nu så fixar  Nicke ett vägguttag till mammi :) så jag bloggar lite . Men tänkte sluta skriva nu för nicke är snart klar ;D
Men vi hörs antagligen inte imorn, för jag FYLLER ÅÅÅÅÅÅÅÅR :D MIH!! Grattis till mig! PUSSPÅER
Juste, jag färgade håret igår, ingen utväxt&lite mörkare hah :D

Lite bilder från idag;


^ Tito :)


^ Emma, Grym&Jag :D


^Tess, Grym&Jag :D


Jag sa ju att vi hade krig, hah ! Jag blev lite blöt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0