Kallt, kallt, kallt!

HejHej!
Åter igen så vaknade jag inte förns 2! Eller jag sov väl inte hela tiden, men jag låg och snozade från 12 - 2 x) Haha . Men är man trött så är man ;D Jag somnade i soffan hos Nicke också .. Hatar att jag somnar i soffan! Trodde inte jag skulle somna för jag började känna mig trött efter att ha kollat på säkert 10 avsnitt av vänner ;D Men så sa jag till mig själv '' inga fler avsnitt efter det här för då somnar jag '' men så vaknar jag av att Nicke kommer och väcker mig vid 06.20 och söger att jag ska lägga mig i sängen den lilla stunden hans skulle ligga kvar . Sen vid 7 så gick jag också upp för att Nicke skulle släppa av mig hos mamma när han skulle till jobbet och när jag la mig i sängen hemma trodde jag att jag skulle dö för lakanen var så sjuuuuuukt kalla! Det kändes fan som att det var -14 grader i min säng som det var ute . SJUKT KALLT !! men men jag somnade efter ett tag :) Men då började Shela och Spinelli gräva i sin bur så jag fick damp och kastade ut dom, så nu står buren i vardagsrummet och där kan den mycket väl stå!

Haha , men som sagt så gick jag upp vid 2 och sen dess har jag inte gjort så mycket suttit här mest, kollat min bdb och lite, :) Jag ska snart duscha och fixa mig innan Nicke slutar att jobba vid halv 5, emn han kommer nog efter 5 eftersom han jobbar i Linköping . Sen ska vi åka till mon mormor och morfar och ta nyckel hem till dom för morfar ska till akuten igen =/ Usch hoppas att han blir bättre verkligen !! Morfar <3
Vet inte om jag ska med till Nickes syster, det beror på hur länge mormor och morfar är på akuten för jag kanske måste gå ut med Moa (deras hund) Så får se hur det blir emd det, :) Men jag ska nog sova hos Nicke inatt iaf, om han vill det förstås :)
Ne nu måste jag in i duschen om jag ska hinna äta något också :) Ha en bra dag alla! PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0