Mycket trevlig dag!

HejHej :)
idag har jag haft jätte roligt, :) Gick en sväng med Lina och Jesica på stan, köpte fel present till Nicke .. Men han år byta om han vill ;P vi käkade kicken kebab, Lina bjöd mig, jäätte snällt :) Jessica köpte piercingar och jag bara lääängtar tills jag kan byta :D Hon köpre en jätte fin ring, me like :)
efter stan så åkte vi hem till Nicke och spelade lite guitar hero och wii sports :D Hih kuul hade vi :) Men de åkte hem vid 7, Tack för en underbar dag tjejer :)

när de hade åkt kollade jag och Nicke på tv lite, sen beställde vi pizza, hämtade den och åt, :) Jätte gott, och jag kunde äta utan att piercingen gjode allt för ont . Den har varit bättre under dagen och läppen har inte varit så jätte svullen men nu på kvällen har den svullnat upp igen och det gör rätt så ont .. men hoppas det blir bättre så snart som möjligt :)

Nu ska jag se på vänner hade jag tänkt , hih! Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll, :) PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0