Myys

Idag så har jag bara tagit det lugnt med Nicke, vi har sett på tv&film oså . Vi ska käka lite mat när han har tvättat bilen vilket han gör nu, :)

Finns inte så mycket att skriva eftersom jag inte gjort så mycket idag . Men imorn är det ny vecka i skolan .. Usch säger jag till det .. Jag håller på att läser läxan i småföretagande A, tråkigt .. Men jaja måste ju göras . Jag slutar 15.50 imorn, usch säger jag till det också .. Men efter det ska jag hem och träffa Linn, :) Jag ska hjälpa henne att fixa iordning sin blogg, det blir kul :)

annars i veckan så ska jag försöka träffa Lina, hon måste få sin present som hon inte fått än .. Men vi båda är ju i haga nästa vecka så det borde ju gå att vi ses ngn gång eftersom vi är grannar . Men det är ju sånt som märks .
Ja nu har jag inte mycket er att säga, jo Nicke åker iväg imorn .. Jag har en känsla av att den här veckan kommer bli ganska så hemsk eftersom vi inte varit ifrån varandra på typ 3 veckor . Det konmer bli rätt så tuft ..
Juste, i April så ska han kanske med sin familj till AUSTRALIEN i 3 veckor! Satan så jag kommer sakna honom då kan jag säga! Han är på andra sidan Jorden och vi kommer knappt kunna prata för att det är så dyrt att ringa hem där ifrån .. Men det tar vi då, ni lär få höra av mig rätt mycket under den tiden tror jag . Kul för honom iaf, inte alldit man får den chansen :)
Ne vet ni vad jag ska göra nu? Se på vänner tills Nicke kommer, haha :D har snart sett säsong 7 färdigt ;D Är besatt i vänner, :D Och sen när jag kollat på alla avsnitt ska jag börja se OC så jag lääängtar :D Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0