Noll koll!

Hejsan svejsan :) !! åter igen så vaknade jag sent . Jag sov till 1 - halv 2 ungefär . Men skitsamma :D Nu snart så ska jag smink mig, för vi ska åka och käka med Nickes familj, :) Myss . Jag har duschat oså redan så jag har bara sminket kvar :)

Igår så träffade jag ju Lina som ni vet :) Hade det jätte trevligt, :)  och idag så ska jag träffa Linn vid 6 någon gång :) Vi ska nog dricka lite oså, kära lite wii hops Nicke och ha det trevligt, :) Tycker om att hitta på löite saker med mina vänner eftersom, det inte blir av så ofta, så det ska bli kul :):)
Och om ni undrar vad jag menar med min rubrik så trodde jag att det var söndag idag x) Jag tar mitt p-piller vid 7 på morgonen och så märkte jag att jag tog lördagens piller så jag trodde jag missat en dag, men jag orkade inte bry mig för jag var så trött :P Sen när Linn fråga om vi inte kunde dricka brast jag ut '' Dricka på en söndag? :O '' Nicke ba '' Elin, Det är lördag ''
Haha jag trodde verkligen att det var söndag x) Men skööönt att det är lördag iaf :D Mu måste jag kasta på mig sminket! Ha en skön LÖRDAG! Haha PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0