Norge ..

HejHej!
Jag bloggade inte igår eftersom, min älskade Nicke fyllde hela 21 år :) Måånga grattis <3 Han blev firad av sin familj och vi åt smörgåstårta, tårta och massor med fika :D Snacka om att magen var full sen :D hih ..
På kvällen tog vi det lugnt bara och kollade på tv :)

Nu är jag i skolan och sms;ar med Nicke så mycket som jag kan för idag så åker han till Norge och då kommer jag inte kunna prata med honom =/ Så jag pratar med honom innan han åker över till Norge . Kommer vara jobbigt att inte prata med honom, men det är ju inget att göra åt . Jag kanske kan ringa till hans firmatelefon men det vet vi inte än, det märks .
Jag har mikrobiologi nu så jag borde sluta skriva, men jag hatar de här lektionerna .. Jaja det är väl lika bra . Skriver nog hemma sen, måste plugga då för jag har prov på torsdag, men hör sen! PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0