Piercad, igen!

Hej alla glada!
Har inte blivit så att jag suttit vid datorn så mycket så har därför inte bloggat, men men :)

I onsdags så solade jag ju med Linn, det var jäätte skönt! Men mot slutet så blev det så jäätte varmt! Haha, men det får man ta . Jag hade ett starkare solarie också ;D Efter det så delade jag och Linn på en kebabrulle, Jätte gott! DOCK så bet jag i staven till min piercing typ 5-6 gånger eftersom den är så lång vilket gjorde JÄTTE ont!! Men men , jag har köpt nya piercingar nu, :) Efter vi ätit kollade vi lite på tv&snackade oså, mycket trevlig kväll :) <3

I Torsdags så fyllde min kära mor år <3 Hon fick 2 halsband av mig, :) Vi åt lite varm smörgåstårta och mormor klagade på mitt rum som vanligt (städar vääldigt sällan) Sen la jag mig i mitt rum och kollade på tv för jag var jätte trött och höll på att somna, men min älskade kom hem till mig sen så jag lät bli :) Vi satt och pratade lite med mamma oså, sen åkte vi hem till Nicke och sov :)

Idag då :)
Struntade i sista lektionen idag, fy på mig! men men .. Åkte mer på stan med Tess och först gick vi till lucky 7 och skulle beställa tid så jag kunde pierca min navel men då sa han att det var drop in efter 2 och dom hade öppet till 6 så det var ju lugnt :) (skulle vänta på att Nicke klippt sog för jag ville att han skulle vara med) Vi gick på stan en sväng och hade det trevligt, jag köpte som sagt 3 nya piercingar :) 1 ring (hästsko) med 2 taggar på en stav med en tagg på med pärlor runt, sen en stav med bara en liten pärla på :) Efter ett tag åkte vi tillbaka till elevhemmet och till Josse, ^^ vi pratade och jag bytte piercing :D Dock så visade det sig att den med den lilla pärlan var så liten så den gled igenom hela läppen så den kan jag inte använda -.- jaja .. Vid 17.15 eller något hämtade Nicke mig och så åkte vi till lucky 7! när vi kom dig vid halv 6 så var det stängt!! Fick panik, men det var en kund där inne så när han gick ut snackade vi med han i affärn så var han så snäll så jag fick vara hans sista kund :) !! Jag var jätte nervös men det gjorde mycket ondare att ta i läppen! Det var inte alls farligt att ta i naveln :) Så nu sitter den ! Det ömmar lite och jag kom imot med datorn på den så det gjorde fruktansvärt ont! men får hoppas att det blir bättre rätt så fort, :) Nicke och jag ska iväg och köpa tvål till den imorn för det glömde vi när jag hade piercat mig, haha ;D

Efter det så åk Nicke och jag, vi tog hem mat från wook time (tror jag det stavas) Jätte gott, :) men vi åkte hem till mig för att maten inte skulle hinna bli kall :) Lina kom ner en sväng och tittade på piercingen och pratade lite, sen så var det meningen att jag skulle åka ner till stan och gå på bio med Josse,Tess,Patrik&Emma meeeeen när Emma skulle lösa ut de reserverade biljetterna så sa hon i kassan '' Alltså .. Du har bokat dom i Stockholm "
HAHAHHAHA snacka om att vi skrattade!! Så det blev ingen bio för oss, x) Bad Nicke hämta mig nästan direkt, så aa nu sitter jag hos honom och han spelar . Vi ska se film sen :)
Imorn ska jag ha min fest så ska hem och städa o lite så :) Måste duscha också för får inte göra det med piercingen än ;D Men att nu har jag inte mycket mer vettigt att skriva ;D Hoppas att alla haft en trevlig dag och får en fortsatt trevlig kväll :) PUSS !!


^Den piercingen jag har nu :)


^ Och där har ni naveln, :) Jag ser tjock ut på bilden, meen jaja .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0