Pirr!!

Hejsan, :D Sitter här på Josses rum med henne, Tess, Lollo&Jenny och väntar på att Patrik&Emma ska komma hit så att Patrik kan pierca mig, :D Hihihihi jätte pirr i magen!! Är rädd för att det ska bli fult och för att det ska gå fel, men det går nog bra :) Patrik ska pierca Tess också ^^
Skolan idag har väl varit rätt okej, idrott och hälsa B 8.20-11.40 sen så struntade jag i småföretagande för jag är nämligen hundvakt åt Tito också och jag ville inte att han skulle sitta ensam i 2 timmar så jag och Josse har lekt massor med honom :) så nu ligger han och sover i en bur i djurhuset :) :)
Nu ska jag vara lite social tänkte jag, :) PUSS


Duktig han är Titopojken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0