Skola!

HejHej!
Nu är jag i skolan, jag har precis haft djursjukvård i 90 min . Jag är jätte trött och vill sluta nu! Men jag ska ju tyvärr ha en lektion till, nämligen mikrobiologi som också håller på i 90min och jag har en känsla av att jag kommer somna .. Meen jag ska försöka hålla mig vaken för annars så kommer jag inte fatta ngt alls av det x)

Idag efter skolan så skulle jag ju ha träffat Linn, men det blev inte så för hon skulle till som pojkväns syster oså . Så vi ska ses på onsdag istället, så idag har jag inget att göra . Eller vi fick läxa i småföretagande så får se om jag kanske orkar göra det så att jag har det klart, :) Fast jag kom på att jag har slut på kollegieblock så det kan bli rätt så svårt, men om jag har tur så har vi väl ngt hemma, :) Meen är det någon som vill ses så är det bara att säga till, :) :)

Nu ska jag njuta av rasten :D PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0