Skolan

HejHej!
Jag somnade i soffan igår och vaknade när Nicke ringde vid 9 så jag orkade faktiskt inte blogga . Jag var jätte trött verkligen . Men när jag pratat med Nicke en stund la jag mig och kollade på tv tills Nicke ringde en andra gång, :) Sen sov jag som en stock!!

Igår hade vi hundövning så då trimmade jag en vovve och badade en :) Myys
Nu är jag i skolan och har projekt och företagande, andra lektionen jag är på den här terminen (y) Men det är så TRÅKIGT så jag har inte orkat gå på fler, och Mats gick nyss så jag vet ändå inte vad jag ska göra x) Jaja
Slutar 14.00 idag SKÖNT! Vet inte vad som händer efter skolan faktiskt, ska väl plugga lite för måste lämna in en uppgift imorn i mikrobiologi så måste väl fixa det . Annars så blir det väl bara att ta det lugnt . Planera lite för festen i helgen kanske? PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0