Stan .

Hejsan ! Idag är jag vaken tidigt för en gångs skull :D Vaknade av att min älskling smekte mig på kiden, myys <3 Vi låg och pratade en stund sen märkte jag att jag avr inte så trött längre så gick jag ställde mig i duschen, rätt så skönt :) Sen satte jag mig vid Nickes bärbara för han spelade på den andra och så började jag kyla ner min läpp för den är jåtte svullen fortfarande fast nu är det lite bättre, men inte mycket ..
Fast jag ska träffa Lina och Jessica på stan sen och då ska jag få munskölj av jessica från att hon piercade sig :) så hoppas att det blir bättre med det och sen det andra jag har :) så förhoppningsvis blir det ju inte värre iaf ;D Jag ska skölja med listerine 2 gånger om dagen nu när jag är hos Nicke också för han har det hemma :)

Nog talat om min piercing ;D Nicke åkte nyss till hans land för att åka skridskor med hans familj, men jag kan inte hänga med för jag ska på stan med Lina och Jessica vid ett, :)  Jag ska köpa en present till Nicke för han fyller ju hela 21 år imorn :) !! Sen vet jag inte vad som händer, det märks nog :)

Nu ska jag borsta tänderna och rengöra piercingen, :) PUSSPUSS


som sagt, det är svullet och ömt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0