Trött!

HejHej
Orkade inte blogga igår för jag somnade i soffan straxt efter 7 och vaknade vid 20.45 eller något liknande .. Så då ringde jag Nicke, för vi kom fram till att om jag ringer hans firmatelefon som har ett 011 nummer så är det som att jag skulle ringa ett vanligt samtal här i Sverige, men vi kan bara prata 2-3 minuter så att hans chef inte börjar undra o massor .. Men ajg får prata lite med min älskling iaf och det känns bra :) Men jag saknar honom jätte mycket och känner mig helt handikappad när jag inte kan skicka sms till honom, men men det får jag leva med tills han kommer hem igen och jag hoppas att han kommer hem på torsdag!!

Jag har funderat på om jag ska ta ut min piercing .. Jag tycker att jag passar i den oså, men jag känner mig inte så söt . Vet inte hur jag ska förklara .. Det är ju en annan stil eller vad man söger och det känns inte som jag passar i stilen, men i piercingen .. ah jag vet inte hur jag ska förklara, men jag ska nog ha den ett tag till iaf . Men jag vill köpa en ny med kortare stan för jag biter i den hela tiden när jag äter och det gör jätte ont .. så jag ska nog fixa det efter min födelsedag . Ih jag fyller år snart :D Mih! På lördag lixom, :D Inte långt kvar nu!! Jag vill ha en hund, men det lär jag väl aldrig få .. Jaja .

Just nu har jag rast iaf, skönt . Men har hund och katt fram till 11.40, har haft det hela morgonen nu, men det funkar . Inte lika tråkigt som Djursjukvård iaf, haha . Dock har vi det sista lektionen och det är så SEEEGT! Slutar 15.50 idag igen .. Orka det . Meen vad gör man? På fredag blir det rätt kul iaf för från 12.30 - 16.00 ungefär ska jag, Emma&Tess bada hundar istället för att ha lektion, haha :D Det kommer 9;or och kollar hur det är på skolan oså . så det blir skönt att slippa lektionen och göra det istället . Dock skulle vi ha slutat 14.00 men jag älskar ju hundar och vi får 2 biobiljetter så :D

Vet inte vad jag ska skriva mera, ska försöka att låta bli att somna när jag kommer hem så att jag kan plugga!
Men nu börjar lektionen igen, PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0