Trött men skön dag .

Hejsan!
Nu är min älskling i Sverige! Fick precis sms av honom och nu kommer han få 100 sms av mig ha :D ! Trodde jag ja.. Nu fick jag sms och det är 2 timmar kvar tills han är i Sverige, fan .. Jaja jag får väl vänta, men saknar han så <3

Idag har det varit en rätt okej dag faktiskt, :) Det har varit segt, men okej ändå :) Hade ju prov i djursjukvård och det gick faktiskt bra, det var bara 1 fråga som jag inte svarade på . Jag vet ju inte om Jag fått rätt på alla men jag svarade på resten iaf så jag hoppas på att det gick bra! På sista lektonen djursjukvård vi hade så fick vi ta sprutor i apelsiner, haha :D kul som fasen :D haha

Jag har Tito grabben här hos mig också :) Ska låna honom till skolan imorn som jag berättade i ett tidigare inlägg :)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, lite senare kommer Sofie hit en stund, kanske borde plocka ordning i rummet .. Jaja :) Ha en trevlig kväll! PUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0