Trött och huvudvärk ..

HejHej!
Nu har jag pluggat lite,inte allt för mycket för huvudvärken tränger på allt mer.. Har jätte ont i huvudet nu och jag är jätte trött! Hatar attplugga när jag är trött så har lagt av för detärändå inget som kommer att fastna i skallen på mig så jag får försöka köra stenhårt imorn, och då slutar jag 2 också så jag kommer inte hem så sen så jag kanske ärlite piggare då och kan plugga lite mer . Så nu tar jag det mest lugnt och väntar på att top modell ska börja, och efter det tänkte jag ringa Nicke en snabbis så jag får höra hans röst iaf, :)

Jag funderar på om jag ska göraom min design ..Men jag tykcer det tar sån tid och jag är rätt nöjd med den jag har nu .. Vet inte om jag ska göra det, det får nog bli i helgen eller inte för då fyller jag x) Kanske kan göra det nästa måndag för då har vi studiedag :) jaja har inte så mycket att säga x) vill skriva men vill inte skriva om ingenting x) Så PUSSHEJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0