Trött

HejHej!
Tänkte att jag skulle skriva lite om gårdagen :) Jag skrev nyss ett inlägg men allt försvann så får väl skriva om ..

vid halv 4 ungefär så åkte Nicke och jag och åt med Nickes familj hemma hos hans föräldrar, :) Det var jätte god mat och en jätte god efterrätt! Efter vi ätit och lugnat magarna lite så skulle vi köra ett sällskapspel som hette Niagara . Det tog jäätte lång tid att läsa reglerna! Men när vi väl börjat spela så var det rätt så roligt tyckte jag :) Men det tyckte inte Nicke så efter ett tag åkte vi och hämtade Linn .
när vi kom hem till Nicke blandade vi första drinken och körde en runda Nintendo wii! Jätte kul hade vi, skrattade hela tiden, :) Sen skulle Nicke hämta Timmy för han ville också komma förbi, så då satt Linn och jag o pratade mest och lyssnade på musik :) Mycket trevligt måste jag säga!
När Nicke och Timmy kom tillbaka så skörde de wii och linn o jag satt mest och ptatade o hejjade på, :) haha . dock så lyckades och spilla ut 2 glas under tiden, klantig som jag är -.- Men de stod på golvet så vi skyller på det :D Haha, men jag torkade ju upp efter mig så det var ju ingen större fara :)
efter ett tag bestämde vi oss för att gå ut och smälla lite raketer, :D Jätte kul hade vi! Eller, Linn och jag iaf  :D Haha . Sen när vi skulle skjutsa hem Timmy&Linn hade jag sönder ett glas, meen jag är ju klantig! =/ jaja inget att göra åt ..
Men jag hade iaf en jätte trevlig kväll! Tack till er :)

Idag så har jag bara tagit det lugnt med min älskling och min huvudvärk .. Haft en jättte mysig dag och ätit god mat, :)
Tänkte lägga upp lite bilder från igår :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0