:)

Hejsan!
ska jag vara ärlig så har jag faktiskt inte haft lust att blogga .. Har varit jätte trött nu när skolan börjat igen oså, så jag har bara velat ta det lugnt och inte behöva tänka på bloggen . Sen när jag är med Nicke så vill jag vara med honom så mycket som möjligt eftersom jag kommer få det ganska svårt till en början när ha är borta i veckorna, vilkent börjar på måndag .. men jag tänkte att jag skulle slänga in en uppdatering om hur det är i skolan oså :)

Skolan började i onsdags, Det första vi hade var APU - information, för vecka 7&9 jag har praktik igen . Jag hoppas på att jag får var i skolans djurhus eftersom man måste vara där någon gång och det är ju bara 2 veckor den här gången så håller tummarna . sedan började vi en ny kurs; Djursjukvård, som jag är rädd för att jag ite kommner att klara av .. Har hört från de som hade det förra terminen att det var rätt så kämpigt, och eftersom jag hr den inriktningen kommer vi fördjupa oss ännu mer i det i 3;an sen .. Men jag ska kämpa på så gott jag kan, måste försöka sluta med alla negativa tankar! Vi har också börjat med Mikroboilogi, som också verkar så sjukt krångligt .. Jag kommer inte ha ngn tid alls till att träffa vänner för allt pluggande känns det som .. Men så är det väl att gå i skolan .. Sen har jag börjat en krus som heter Småföretagande A . Det verkar rätt så kul ändå . vi fick sidor som vi skaläsa i en bok, om ekonomi o grejjer . Men jag har inte gjort det så ska försöka göra det innan jag kommer på det imorn kväll :P Sen trodde jag att idtorr&hälsa B inte skulle börja förns i 3;an men den började tydligen den här terminen så nu kommer jag ha idrott&hälsa A på onsdagar och idrott&hälsa B på fredagar . Det verkar rätt så kul än så länge, får se hur det blir, :) Jag och Jose ska hålla en lektion tillsammans och vi har bestämt oss för ridning, så vi måste få tag i ett stall som låter oss låna hästar oså, sen prata med den som har hand om pengarna på skolan osv så det blir spännande, :)
Igår blev jag överlycklig att det var fredag, jag har varit helt slut även fast jag ara gått i skolan i 3 dagar, men det ,märks ju att man använder huvudet massor i skolan! Slocknar nästan direkt i soffan för att jag är så trött i huvudet ;D
Igår kväll kom Tessan hit . vi kollade på lets dance och spelade nintendo wii med Nicke, :) förlåt men jag tycker det är jätte töntigt att ''Blondon Bella'' är med . Snacka om att det örjar bli tråkigt när de inte hittar KÄNDISAR till programmet . Jaja, det är vad jag tycker iaf .
Idag har jag bara tagit det lugnt, Nicke är nu och kollar hur högt hans bilsterio kan spela och jag sitter här och kollar på vänner som alltid (; Senare ska vi äta med Nickes mamma&pappa, myys :)
Ja, vet inte va´d jag ska skriva mera, ha en trevlig helg! PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0