4;e Juli

Hej på er!
Som ni kanske märkt så har jag inte kunnat blogga men tänkte slänga in ett litet inlägg nu :) Är fortfarande kvar i västerås, tror att det blir hemfärd imorn . Vi festar som jag vet inte vad, har badat och solat hela veckan jääätte skönt :) Patrik och jag var 4 dagar i borlänge och det var jätte trevligt! Igår var första dagen med dåligt väder, det regnade på dagen och på natten när vi skulle gå hem så vi blev genomsura hela högen . Trodde att min telefon skulle gå sönder för att det regnade så mycket men den klarade sig som tur var! Sen var det så mycket folk som skulle sova här igår eftersom det är power meet så Patrik och jag sov i tält med ett täcke som han hade hela natten, inga kuddar och inget att sova på haha . Så det ända var väl att vi hade tak över huvudet annars sov vi rakt på backen . Jag hade ont i nacken när jag vaknade men det har gått över nu :)

Vad har vi mer gjort då? Jag har bränt hela kroppen för att vi har solat så mycket, hah . Det har varit blandade känslor men jag lever ju . Jag ska försöka fixa usb-kabel till min telefon så fort som möjligt när jag kommer hem så ni kan få se alla bilder jag tagit :) PussPuss

I gotta keep trying, gotta keep my head held high ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0