Go'kväll!

Jag som skulle iväg och träna ja .. Jag kom inte så lång om jag säger så . När jag satt och väntade på spårvagnen så märte jag att jag hade glömt skor och lat som jag är orkade jag inte gå och hämta dom, även fast jag inte bor alls långt från spårvagnen så sket jag it . Gick och satte mig vid hagaskolan istället och fundearade .. Tänkte på allt och lite till, även på tiderna då man gick på haga och det var ina bekymmer alls . Saknar de tiderna, vvi hade riktigt kul på den skolan alltså! 6 helt oförglömliga år!

Skickade sms till pappa när jag satt där och frågade om jg inte kunde få komma förbi en sväng hos dom och det fick jag :) Så vid 5 åkte jag hem till pappa och kom hem nyss så har varit där ett tag . Min bror var också där så fick träffa honom och prata lite med honom, trevligt! Annars så har vi mest pratat och haftdet jätte trevligt :) Vi käkade också,  lövbiff&potatisgratäng MUMMA säger jag bara :D !!

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig o se på någon film :) Puss på er!


Fick träffa underbaraste Zicko också, sjukt vad jag saknar dig!
Det känns verligen när man inte bor tillsammans med en hund
längre, saknaden är stor! Jag kommer alltid att älska dig Zicko <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0