Hemma igen!

Ledsen att jag inte bloggat men har som sagt inte varit hemma på hela helgen .
Har tagit det lugnt med min kära vän!

Vet inte vad jag ska skriva nriktigt, jag är hundvakt åt Akilles den här veckan :)
Älskar den lilla vovven! Kommer bli lagom tufft när Patrik flyttar tillbaka till  Västerås i slutet av sommaren . Komer sakna den lilla tussen hur mycket som helst .. Men men får åka och hälsa på dom så klart :)

Sitter och lyssnar på musik oså.. Sk väl gå en sista sväng med Akilles snart :) Hoppas ni haft en fin helg! PussPussssss



Gjorde om den här bilden på Akilles
här om dagen, tyckte den blev fin :)


Här har ni orginalet :) vad tycks om den
jag gjorde om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0