Life as it is

Hej! Sa hejdå till Patrik för en stund sen då han skulle åka till västerås så nu tänkte jag skriva ett litet inälgg :)

Jag har varit rätt seg idag, vilket har sina anledningar (; haha . Men vid halv 3 så hämtade Patrik mig så åkte vi till stan och han köpte piercingar sen träffade vi min pappa :) Vi ptarade medans vigick ner till Jontes studio, skönaste killen alltså :D haha han sa att han skulle göra ett familjealbum till oss för att jag ska tatuera mig hos honom sen har pappa gjort det Lotta(pappas fru), Nikita(Lottas dotter), Cristian(min bror)&Sofie(Cristians flickvän) :D Haha lite kul faktiskt! Han hade en bild på Cristian&Sofie på väggen efter de tatuerat sig, lite kul faktiskt :)

Vi stod och pratade ett tag och han sa att om jag vill ha texten rakt över ryggen så kommer denändå inte se rak ut eftersom man inte har en helt rak rygg med skulderblad o llt så går den ju inåt i mitten oså (om ni förstår hur jag menar) Men att det skulle bli snyggt och så föreslog han att an kunde göra en liten båge eller så, men det är ju ett tag kvar tills jag ska göra den så det tar vi då :) Sen skulle han inte ta mer än 1000kr för den och det var en lättnad måste jag säga! Trodde den skulle vara jätte dyr men det var ju ett kanonpris :)
LÄNGTAR!

Efter att vi varit hos Jonte så skulle pappa hem så Patrik och jag käkade på donken gött . Sen skulle Patrik till systemet och sen åkte vi hem till mig och kollade på film innan han skulle åka till Västerås . Känns jätte tomt eftersom hon tog med sig Akilles meen så är det :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv, är fortfarande jätte trött . Hoppas ni haft en fin dag :) PussPuss


I Oktober sitter den förhoppningsvis där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0