Nu blir jag förbannad!

Igår fick jag veta att jag skulle få jobb på kolmårdens djurpark ch jag blev hur glad som helst! Äntligen ett sommarjobb tänkte jag, senare mot kvällen blev det krångel och det var inte säkert att jag skulle få något jobb men det löste sig i slutändan och v skulle mötas 09.20 för att åka tillsammans ill kolmården .

Går upp nu på morgonen, fixar mig och fixar lunch och allt som ska med sen när jag frågar hur länge jag ska jobba så har jag helt plötsligt inte något jobb?! Kom inte och säg att jag inte sa att jag ville jobba! Du skrev till och med '' Bra då ses vi vid mcdonalds 09.20 '' Ofta man säger det till någon som nte vill jobba?!

Man gör fan inte såhär alltså! Jag sa att jag var tvungen att eta säkert för att jag skulle köpa ett busskort som är svindyrt och du sa att det var säkert men inte fan var det så! Jag SKvA ha mina pengar av dig!!

Blir helt psyk i huvudet ..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0