Ny tatuering på G

Oj oj nu är jag lagom stel i nacken ska jag säga er!
Blev precis klar med skissen på min nya tatuering som jag ska
göra här näst :) Ska ner på torsdag med pappa och kolla vad det
kostar att göra den oså . Vill inte göra den föns efter sommaren och
kan nog inte göra den innan heller eftersom jag inte har något jobb så har
jag ju heller inga pengar . Vi får se när den görs helt enkelt men den ska göras!


Inte så bra bild och lagom svårt att få dit texten på sin egen rygg .. Haha
men'ungefär så här kommer det att se ut, vad tycker ni? :)
Det står; The struggles I'm facing the chances I'm taking
Sometimes might knock me down but no I'm not breaking
Och ja, den är från Miley Cyrus låt The climb :) Tycker om texten väligt mycket
Speciellt efter allt som gått emot mig i livet och det som kommer att gå emot mig
så vet jag at det är bara ställa sig upp och försöka igen :)

Ne nu ska jag snart lägga mig i sängen, är inte så trött men har ont i rygg&nacke!
Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Det kommer säkert bli skit bra ;).

2009-07-26 @ 18:18:02
URL: http://metrobloggen.se/Theresewedin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0