Packa, Packa&Packa

Det är vad jag ska göra idag! Visserligen har jag rätt mycket packat
men måste se till så att jag inte glömmer något . För er som inte vet så
ska ja till Kungshamn imorn och stannar 1 vecka . Mammas pojkväns föräldrar
har sommarstuga där :) Vi brukar åka dit en vecka varje år, eller mamma ska stanna
2 veckor men jag kommer hem på lördag nästa vecka antagligen :) Hoppas på att det blir
underbart väder!! Jag kommer ta med mig datorn så jag kommer kunna blogga oså :)

Ne om man skulle ta och packa! Någon som varit i Kungshamn? Eller kanske Smögen?
(Det är oftast fler som hört talas om Smögen än kungshamn trots att det bara är en bro mellan, ;))


Kugshamn -07 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0