Regn, regn och mer regn!!

Hej på er!
här har det varit bra väder varannan dag . I söndags så var det jätte fint väder, i måndags var det molnigt och det kom en regnskur lite då och då . I tisdag var det fint väder igen men det blåste som satan så det blev inget badande utan låg bara och solade i några timmar, skönt! Igår så regnade det hela långa dagen .. Inte ett dugg roligt, solen kom visserligen fram en liten stund men då sov jag för jag mådde inte så bra igår men nu mår jag bättre :) Dock så är det lika tråkigt väder idag som igår .. Just nu är det uppehåll men det har regnat hur mycket som helst! Det har bara öst ner och så har åskan varit precis över oss, usch usch! Är åskrädd .. Okej om den är några kilometer bort då är jag ganska så lugn men när den är precis över då går hjärtat i 140 ska jag tala om!

Har inte gjort ett någe idag faktiskt, kollat på film&tv med mamma och Thomas och tagit det lugnt . Det lär nog inte hända så mycket heller . Jag hoppas att det blir fint väder imorn så jag kan få en till fin dag med sol och bad innan jag åker hem . På lördag går bussen 14.15 från Göteborg och det väntar en ca 5 timmars lång resa hem . Ska bli rätt skönt att komma hem faktiskt :) Det har också varit skönt att komma bort lite .

Hoppas att ni har det bra! PussPuss


Lyckades ladda upp en bild iaf! Mer får ni se när jag kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: ellinor

dåligt väder suger :/

2009-07-30 @ 15:57:09
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: linn

tack :D

2009-07-30 @ 19:01:01
URL: http://linnchristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0