Resan till kungshamn+idag

Hej på er!
Vi åkte till kungshamn vid 10 igår och var framme vid 19.30 för vi stannade lite på vägen och gjorde lite saker som jag tänkte berätta om :) Jag sov ganska så stor del av tiden då vi åkte fr jag ville att det skulle gå fort att komma hit (; Först så stannade vi på cloetta center! Nej vadå man blir inte sugen på godis av att gå in där, inte alls . haha . Det slutade med 3 korgar godis! En till Thomas, en till Thomas mamma och pappa och en till mig och mamma . Jag köpte även ett par hur snygga trosor som helst, klockrena om ni frågar mig! ;)

Sedan åkte vi ett tag och sen stannade vi och käkade lunch, kommer inte ihåg vad det hette dock men det är sak samma (; Efter det åkte vi till Läckö slott, väldigt fint . Vi gick en guidad tur på slottet, tyvärr fick man inte ta några kort där inne men jag tyckde det var riktigt häftigt att de hade möbler och att tapeterna&målningar var från 1500-1700 talet . Lite små härftigt sådär :) Vi var väl på slottet i runt 2 timmar tror jag innan vi började åka vidare . Sista stoppet gjorde vi vid en rastplats och tog en fika, men det blev en snabbfika för det var hur kallt som helst! Sen efter en stund var vi framme i Kungshamn :) Vi käkade lite, kollade på tv och sen sov vi :) Eller jag som ör nattuggla somnade inte förns runt 3 .

Idag;
Vaknade runt 10 och gick upp o fick se det underbara vädret! Jag trodde först att det inte var något bra väder alls, men nör jag kollade ut över havet var de ju klarbå himmel! Så jag gick upp och käkade frukost sen blev det att byta om till badkläder och så gick mamma och jag till bryggan . Riktigt skönt att ligga i solen så jag somnade där en stund hehe . Ni ska bara veta hur kallt det var i vattnet! Helt sjukt! Det var nästan så hjärtat stannade, haha nejdå men riktigt kallt var det . Vi låg på bryggan i 3 timmar ungefär sen började det blåsa jätte mycket och moln ramlade in så vi gick upp till huset :) Jag satte mig i friggeboden ett tag och kollade på tv och fixade mig lite sen har vi ätit lite och ikväll så ska vi grilla :) !!

Bloggen vägrar lägg upp mina bilder, jag lackar ur!!!!!! Sug .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0